Reklamacije

Reklamacija proizvoda
1Proizvod/e koji reklamirate morate vratiti u originalnoj ambalaži
Reklamacioni list
2Popunite reklamacioni list sa linka - reklamacioni list
Popunjavanje reklamacionog lista
3Uz reklamacioni list obavezno je poslati i fiksalni račun koji ste dobili uz porudžbinu.
Paket za kurirsku službu
4Paket pošaljite BEX kurirskom službom na adresu
BeoPlanet, Španskih boraca 24v, 11070 Beograd, kontakt tel: 069/20-300-20
Primljena reklamacija
5Nakon što primimo reklamaciju, obavestićemo vas u zakonskom roku o odluci

Rekalamcije i pritužbe

Ukoliko ste proizvod kupili u nekom od našem maloprodajnom objektu, molimo Vas da i reklamaciju podnesete u istoj poslovnici, uz obavezan fiskalni isečak - kako i nalaže Zakon o zaštiti potrošača

Ukoliko je proizvod kupljen posredstvom kurirske službe i isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, ili putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi.

Ako kupac reklamira proizvod kupljen posredstvom kurirske službe, potrebno je da popuni reklamacioni list i pošalje na adresu prodavca uz robu koju reklamira, ili ukoliko zaboravi, na e-mail adresu: [email protected]

Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:

- original računa o kupovini, na uvid

- garantni list (ukoliko proizvod poseduje garantni list)

- popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.


Ovde možete skinuti reklamacioni list: Reklamacioni list


Reklamirani proizvod kupac šalje kurirskom službom BEX (sa kojom imamo ugovor o saradnji), gde prodavac snosi troškove dostave paketa u oba pravca. Ukoliko kupac želi da pošalje robu drugom kurirskom službom, troškovi dostave padaju na kupca.

Kupac takodje može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca.

Molimo Vas da nas za sve reklamacije prvo kontaktirate na [email protected] ili putem telefona 069/20-300-20 kako bih vam poslali neophodnu dokumentaciju za izvršenje reklamacije.


Molimo Vas da ne šaljete reklamacije bez prethodne konsultacije sa nama.

Adresa za slanje reklamacija:

BeoPlanet TRS
Španskih boraca 24v lokal 3
11070 Beograd